суботу, 29 червня 2013 р.

Alfa Jazz Fest / My sweet & lovely Lviv


Я завжди була не байдужа до джазу, але більше вокалу, ніж барного інструменталу, яким джаз і був з самого свого зародження. І от випала чудова можливість відвідати виступи відомих джазових виконавців у нашому місті на Alfa Jazz Festival (джазовий фестиваль світового масштабу). Чому я була безмежно рада! Фестиваль відбувалась з 13 по 16 червня. Мені пощастило побувати там лише в два останні дні, але вони були найбільш насичені.

What I Wore

New Look ruffled dress & heels
Oriflame necklace
Burgundy tassels earrings
 

 Своє улюблене місто також не змогла пройти поза увагою )


І себе також не обділила увагою :)) Спробувала у своєму гардеробі відтворити джазовий стиль, сподіваюсь у мене вийшло 


В суботній вечір я змогла насолоджуватись магічним співом улюбленого джаз-виконавця Боббі Макферріна/Bobby McFerrin на концерті, що відбувався в парку культури. Побувати на його концерті уже давно було мрією! Хоч ми були далі від сцени і не бачили її, спостерігали усе на великому екрані, але ефект був не меншим. 



Атмосфера на концерті була просто дивовижна. Хвиля джазу нахлинула та розчинила нас і всіх його гостей у вирі чудової музики і незабутніх вражень. А слухачі було справді багато!
Ці враження мені надовго запамята'ються!

А от в неділю ми потрапили на виступ ефектної Джамали на площі Ринок. Голос у неї також сильний і сама вона дуже приємна особа! Як би не замучились стояти, залишились би до кінця концерту.


 І знову не обійлося без прогулянки старовинним центром Львова уже у біль комфортніому вбранні :)

 What I Wore

Topshop top
Second hand floral skirt & flats
New Look bag
Фото на пам'ять біля пам'ятника Мазоху ))

Корочше кажучи, вихідні видались на славу!

That's all!
Thank's for reading!
Have a nice day!

Немає коментарів:

Дописати коментар