неділю, 20 березня 2016 р.

Послання. В нікуди

.. Ти знаєш, я стільки хочу в тебе розпитати...
Стільки всього хочу тобі розповісти..
Я б хотіла по-більше знати твою душу.. Що вона любить, а що не дуже...

Кожен шрам, якщо дозволиш...
І що нестримно необхідно...
Від чого у тебе по шкірі "біжать мурашки"
Чого ти найбільше боїшся?
Мій найбільший страх це втратити дорогих мені у цьому світі, а ще боюсь тонути, це напевно довго та дуже боляче..

• Сни. Які тобі сни приходять ночами.. Чорно-білі, чи кольорові - як мені... Чи відчуваєш ти там запахи..
А літаєш?
А я часто ночами заснути довго не можу - стільки думок вуликом роїться в голові, часом здається, що вони вже не поміщаються))
Лежу годинами, кімнату вивчаю у темряві..
Уже свіх овечок та відомих звірів перерахувала))
Розглядаю як світло від проїжджаючих авто біжить по стелі, набуваючи дивних форм... Як чудернацькі тіні танцюють на стінах..
Деколи встаю до вікна дивлюсь на вуличні ліхтарі поміж будинками, вони як великі нерухомі світлячки, що застигли десь зовсім близько.. Неймовірно красиво підсвічують нічне безхмарне небо і воно з синього переходить у фіолетовий...

Люблю зранку довго лежати в ліжку, коли нікуди не треба йти. А збоку сплять мої теплі пухнасті коти, муркочуть мені під вухом

А ввечері в моїй кімнаті світить малесенька копія Сонця, правда з паперу)) вона зігріває довгими зимовими вечорами своїм теплим помаранчевим світлом.

• Музика. У твоєму плейлісті є така музика, яка, коли ти її слухаєш, пробирає тебе аж до тих самих "мурашок" і тобі здається, ніби ти просто розчиняєшся в цих містичних звуках..?

• Канікули. А як ти проводиш свої літні канікули?
Де буваєш? Куди їздиш? Що цікавого та незабутнього зустрічаєш на своєму шляху?
Які нові світи відкриваєш для себе?

Минулої пізньої осені я гуляла з собакою, вже було досить холодно.
Біля школи на асфальті я знайшла живого великого метелика з коричневими кругами - як очі, на крилах. Я взяла його на долоню та посадила на траву, щоб в його останні хвилини на нього ніхто не наступив. Для мене це здалося таким дивовижним трохи містичним, як бувають  нам приходять знаки десь згори..

• Походи. Ти любиш ходити в походи, на природу, в гори?
Я дуже люблю ходити, навіть сходами)) Минулого року прогулялись 18 кіломентів по Карпатах, під спекотним сонцем, та зовсім не шкодую. Це була настільки дивовижна подорож. В кінці уже ноги заплітались, та воно того варте!

Я ще ніколи не ночувала в палатці серед лісу чи на вершині гори. Хочеться відчути тишину нічної дикої природи, слухати кожен шелест, що доноситься з кущів. Не спати вночі біля багаття, пекти картоплю, слухати страшні та смішні історії, співати під гітару..
А зранку прокинутись - глибоко вдихнути свіже прохолодне повітря, спостерігати як ранковий туман розсіюється між високими темно-зеленими хвоями.. Вийти босоніж до річки по свіжій траві покритій росою..
Я жодного разу не купалась голяка в річці чи морі, а ти?

• Весна. Як люблю Весну, коли усе починає повільно прокидатись, на кущах-деревах з'являються перші бруньки, з землі починає прориватись перша яскраво-зелена свіжа трава..

• Запахи. А які запахи у тебе улюблені? Може запах свіжого лісу, дощу, чи ранкової кави, запах Різдва на ярмарку, а може запах щойно спеченого домашнього хліба..
Мені ще подобається запах свіжовимитого волосся, ледь помітний трояндовий від улюбленого шампуню, люблю запах розпашілої під спекотним літнім сонцем шкіри, солений запах морського повітря..

• Пісок. Чи любиш ти як я, довго сидіти на пляжі біля моря та теребити руками теплий пісок, пересипати його повільно з долоні на долоню.. А може ходити босими ступнями по камінцях, та кайфувати від приємного болю та поколювання, це дивне блаженство..
А швидко заходити у воду, відчуваючи неймовірний кайф, коли було спекотно, а за мить стає холодно і вся шкіра покривається "гусячою"
Пригадала, що вже декілька років не бачила моря, та це нічого)

• Танці. Ти любиш танцювати? Думаю, що так))
Часто, як чую якусь гарну музику - виникає бажання танцювати душевно та пристрасно..
Та я не знаю жодного танцю)) Пам'ятаю, маленькою, мене мама водила на уроки, та не відомо чому, припинила.. Чула, що це також хороший засіб від стресів)
Було б чудово якось знову почати, що скажеш?

• Подорожі. Ти б хотів побувати у всіх країнах нашої Землі? А куди найпершне ти хочеш поїхати? Чому саме туди?
Я дуже хочу в Грузію, на Кавказ! Там такі неймовірні гори, красива природа, і кажуть, що люди там дуже привітні)
Наступне в Хорватію. Там маленькі затишні кам'яні будиночки, вузькі вулички, море і час ніби зупинився для усіх..
А далі вже в Амстердам. То таке єдине місто, де можна спробувати те, за що там тебе не будуть осуджувати, наприклад, скурити цілу сигарету з травою.. Ну, думаю, ти і сам знаєш))

• Фільми. Які фільми ти дивишся? Які з них найбільше западають тобі в душу? Чи було таке, що після перегляду якого фільму, у тебе раптом щось змінилось всередині, і ти ще довго не можеш цього забути..

• Кольори. Чи є в тебе улюблені кольори?
Може це жовтий - такий гарячий як колір сонця
Зелений як весняна трава, або як голки у хвої
Чи сірий - колір природнього каменю як біля водоспаду
Ні, напевно синій, як нічне безхмарне небо, як спокійне глибоке море..

• Стрибок. А наскільки тобі сильно хочеться відчувати вільне падіння...
Хочеться відчувати свободу, вічність хоч на декілька митей
Розправити руки, зробити крок та стрибнути, не чекаючи, коли пройде страх, бо він може пройти лише після, коли ти знову станеш ногами на тверду землю

• Вчинки. Ти робив щось таке безглузде та божевільне в житті, та таке, про що ти ані трохи не шкодуєш?

• Книжки. Ти любив маленьким, коли примушували йти спати, а ти не хотів, і ховався з улюбленою  книжкою та ліхтариком під своєю ковдрою,  тихо обережно шорхотів, перегортаючи сторінки, щоб мама не побачила та не сварилась?

• Писати. Люблю писати простим олівцем, а не ручкою, бо це виходить так ніби якийсь особливий ритуал. І його в будь-яку мить можна витерти, поки ніхто не помітив, і переписати заново. Саме так деколи хочеться зробити у своєму власному житті..

• Люди. Дуже не люблю, коли люди навколо починають сваритись черещ якісь зовсім не важливі дрібниці.. Тоді мені стає дуже сумно і одразу хочеться кудись утікти та сховатись..

• Качелі. Ти любив високо розгойдувати на старих качелях, а потім з гучним дзвінким вигуком вистрибувати з них якомога далі, на скільки вистачить сили та сміливості?

• Космос. Чи мріяв ти коли-небуть полетіти в космос, побачити невідомі космічні тіла, можливо, зустріти на своєму шляху розумних мирних прибульців..
Ти віриш в існування інших розумних цивілізацій, окрім нашої?
А місяць, як ти вважаєш, він природній, чи може кимось навмисне створений штучний супутник?

**
Ти знаєш, якщо я помру, я б хотіла, щоб моє тіло спалили за старим індіанським обрядом на вогнищі, під нічним зоряним небом під якусь хорошу музику з мого плейліста)
А попіл нехай розвіють з високої скелі над могутнім океаном..
© Галя Похила

Немає коментарів:

Дописати коментар