пʼятницю, 24 травня 2013 р.

Going to the mountain? Take your skirt!

 
В спідниці в гори...Легко! Чи виникало у когось з вас питання: "А чому ми, дівчата, не можемо ходити в походи в спідниці?.. Чому ми і в горах не можемо виглядати красиво?.."
На власному досвіді можу запевнити, що це цілком можливо, та нівіть досить таки приємно!
Ось, нарешті зважилися все-таки  поїхати в гори. Давно вже хотіли, але постійно щось заважало. Добре подумалі і ризикнули поїхати двоє з чоловіком, про що я зовсім не жалкую.
А їздили ми з чоловіком в обливаний понеділок в Тухлю, милуватись краєвидами з гори Захар Беркут як її прозвали в селі.


мальовнича річка Опір



What I Wore

Marks&Spenser top
Store Twenty One skirt
ZOE cardigan
George flats


а це підвісний місток через річку, він дуже не стійкий, тому,
коли я дійла до середини, то мені так захотілось
розгойдати його як качельку в дитинстві )))

ось я, ще в лосінах, не встигла переодітись, бо був зовсім ранок
і трохи сируватий, коли ми виїжджали зі Львова 
  Після усіх тих грубих не зручних танів та джинсів, спідниця - це справжнє спасіння! Нічого не давить і не натирає, а якщо прохолодно, то під спід можна одіти лосіни, яких не буде зовсім помітно. А от коли спекотно, то джинси треба підкочувати і вони стають ще грубші та й не дуже це допомагає...А спідниця сама по собі красиво розвівається на вітерці. 


Опір і гори, гори ))


Я вибрала максі-спідницю, бо дуже їх люблю! Але якщо ви не впевнень, то можна одіти лосіни і коротку, але розширену до низу, щоб не заважала вільно рухатись! Тоді можна взути кросівки, бо з максі вони не дуже гармонічно виглядають ...Трохи навіть кумедно  )) В своєму сипадку я ризикнула взяти запасні текстильні балетки і зовсім не шкодувала про це, бо в них було дуже зручно, а що  най головне не так спекотно! А щоб випадково не зачепитись за подол спідниці то я тримала його вільною рукою або деколи просто запихала його за пояс.

ось вершина гори з
пам'ятником Захару Беркуту



Якщо бути чесною, то це не зовсім моя ідея. На це рішення мене надихнула дуже мудра жінка та психолог Ольга Валяєва. Я якось випадково натрапила на її відео, мені стало цікаво і я знайшла її сайт, там дуже багато цікавого для жінок.



Я завжди шукаю щось правильне та рідне для себе., тому як бо воно дивно не звучало, але це справді стало для мене відкриття, що в спідниці можна ходити ВСЮДИ!!! Хоч вона завжди була, є і буде суто жіночим атрибутом, але на жаль ми дівчата з приходом до наших країв  моди на джинси,  чомусь  майже забуваємо про це, а спідниця - це, образно кажучи, наша сутність! Раніе я також майже "не вилазила" з джинсів, але потім задумалась, а для чого...
Якщо говорити про недоліки фігури, то джинси зовсім їх не приховують, а от довга спідниця одразу робить фігуру такою жіночною і дуже красиво, коли спідниця розвівається на вітрі. Починаєш відчувати себе справжньою леді, чи навіть феєю ))


То чому б не носити красиві спіднички почастіше, це не тільки красиво, але і корисно для нас. Як відомо, багато своєї енергій ми, дівчата, отримуємо із землі, а спідниця, особливо, максі сприяє кращому накопиенню енергії завдяки своїй формі та довжині. І як результат ми почуваємося краще. В красивій довгій спідниці ми набагато привабливіі, змінюється наша хода та манери.


як вам краєвид з вершини гори?
ми там навіть знайшли маленьку пустельку біля підніжжя гори

І ще, ледь не забула, надзвичайно приємно та корисно ходити босоніж по землі, треба це робити як найчастіше!

Я впевнена, що я не одна така )) І в когось із вас також є практика гірських прогулянок і не тільки  в спідничках...
Дуже хотіла цим поділитись та, можливо, бути комусь корисною.

Дівчата - носіть спіднички!!!

6 травня 2013 р.

Немає коментарів:

Дописати коментар