четвер, 12 травня 2016 р.

Що таке Любов?..

Любов — це вищий стан Душі.
Це, коли тобі хочеться літати і дарувати її усім навколо.
Любов — це не дія. Любов — це стан.
Спочатку потрібно навчитись любити самого себе.
Любов — це таке світло, де темрява не може існувати.
Любов — це відчувати себе потрібним, відчувати, а не знати!
Коли Любиш — стаєш вільним, наповнюєш себе.
Любов не векторна, вона безмежна.
Вона не направлена на когось чи від.
Не створюйте ілюзію.
Просто любіть увесь світ.














Дитячі висловлювання на тему любові

«Я знаю, що моя старша сестричка любить мене, тому що вона віддає мені всі свої старі одяг, а їй доводиться купувати нові».

«Любов - це коли хочеться бути поряд і ніколи не розлучатися»

«Любов - це коли весь час цілуються. А потім, коли вже втомилися цілуватися, то все одно залишаються разом і розмовляють. Мої мама з татом такі »

«Любов - це, коли у бабусі почався артрит, вона не могла більше нахилятися і фарбувати собі нігті на ногах. Тоді дідусь став робити це для неї »

«Любов - це коли ти бачиш когось і посміхаєшся, навіть тоді, коли дуже втомився»

«Любов - це коли мама дає татові кращий шматочок торта»

«Не треба говорити" Я люблю тебе ", якщо це неправда. Але якщо це правда - то треба говорити це дуже часто. Люди забувають »

«Любов - це коли мама готує каву для тата, а потім, перш ніж дати йому, відпиває небагато, щоб переконатися, що вийшло смачно»

Першоджерело: marti.org.ua/upodobannya/schokoho-ya-lyublyu/love

Немає коментарів:

Дописати коментар